Friday, March 12, 2010

Eesti laul

Kuradi vargad! Just siis, kui mul telekat vaja on ja mulle on Eesti Laul kui võistlus hakanud meeldima...
Internetiülekanne oli katkestustega.
Ütlen, et tegelikult ma vist polegi pettunud. Naljakas, esmaspäeval veel oli "Rapunzeli" fänn, aga täna pettusin kergelt lavakujunduses. Liiga roosa, liiga suhkrune, liiga magus. Oleks meeldinud enam, et oleks esitaja näeks välja nagu naabritüdruk ja lugu mängiksid rokkarid. Hea lugu on muidugi praeguseni, aga minu jaoks kujundus kuidagi naeruvääristas siirast tunnet.

Võib olla on asi ka praegu selles, et mitme teise üldmulje oli parem kui ootasin. Kene Vernik vist tõesti ei pea viisi, mitte ei laula meelega mööda. Kui ta on ärevil, siis laulab ta rohkem noodist mööda ja kui esitlusvideo oli igavavõitu ja üksluine, siis sellel esitusel tundus kõik olevat huvitavam. Huvitav, mõnel on lihtsalt omadus täielikult rütmi pidada ja nii mööda laulda, et ei teki ebakõla, vaid veidralt huvitav kokkulaul. Iiris oli lahe ja antud juhul meeldis mulle ka see nukulik video ning ka võitjalaul oli tõeliselt omanäoline. Miskipärast arvan, et Eurovisioonil põrub ta täiega, aga vahet pole. Rolf, kes meeldis mulle varem kõige vähem, vapustas mind täielikult oma kostüümiga. Ainult kostüümi pärast peaks ta ikka kusagile Eestit esindama saatma.

Ikkagi ei ole tänase seisuga tahtmist Eurovisiooni vaadata. Oleks Lenna lugu läinud, siis oleks vist vaadanud. Kasvõi ainult kuulamiseks, kui ilusti kõlab eesti keel selles laulus.

No comments:

Post a Comment