Wednesday, March 10, 2010

Eile käidi sees

Akna kaudu.
Enne tööpäeva lõppu helistas Mart ja küsis, et kas ma olen kodus. Aken on lahti ja uksest sisse võtmega ei pääse. Tõelise kangelashingena teatas, et ronib siis aknast sisse ja vaatab, mis värk on, jättes minu teise toruotsa mõtisklema selle üle, et aga mis siis, kui toas on keegi hirmus.
Järgmine kõne juba andis aimu sellest, et läinud on telekas ja koju jõudes leidsin, et ka fotoaparaat. Iisraeli minekuks tuleb uus hankida. Voodist oli tõmmatud ära minu uus türkiissinine lina. Ju nad kasutasid seda pakkimiseks.
Politsei meie kanglastegudesse nii soojalt ei suhtunud, vaid oli pisut kuri, et me sündmuskohta nii enda suva järgi ümbertegime. Aga praktikandid said näpujälgi võtta ja homme tuleb kindlustus tegevuskohta üle vaatama. Näis, kas nad on valmis minu teleka eest nii palju maksma, kui mina maksin. 16990

No comments:

Post a Comment