Saturday, February 25, 2012

Eesti Laul 2012 ehk maitse üle ei vaielda

Esimesest voorust oli ainuke lugu, mis kõrvu jäi, Milky Whip'ilt. Huvitav nootide lahknevus saate ja vokaali vahel jäi kõrvu. Nojaa... hiljem leidsin siiski, et see lahknevus polnud tahtlik, sest vähemalt demovideos laulsid nad samasse nooti, mis oli saade. Ja tegelikult demovideo oli parem. Niisiis õige noodi laulmine on parem. Aga mina peaksin tõsiselt oma muusikalist maitset ravima, kui must laulmine on see, mis mulle lahe tundub.

Täna kuulasin seda Tenfold Rabbit'it. Laul oli hea ja solist tundus väga andekas, olgugi, et porgandihääle tegemine pole minu maitse. Otsisin natuke internetist ja leidsin, et tegelikult on solistil väga ilus madal tämber ning et ülejäänud lood meeldisid mulle rohkem - tõeliselt multiandekas ja laia hääleulatusega. Pagan seda teab, miks peetakse lahedaks, kui meeshääl piiksub. Igal juhul poleks mul midagi selle vastu, kui laul edasi saaks. Kahju, et nad ei oska eesti keeles laulda. Või eesti keeles pole võimalik rokkmuusikat teha?
Üks youtube video ja mõned lingid veel siis

http://www.youtube.com/watch?v=Azacykwsfmk
http://www.youtube.com/watch?v=5K2EWaqpZU4
http://www.youtube.com/watch?v=zEdozb3x148

Orelipoiss edastab sotsiaalset sõnumit ja tundsin ennast täiesti lõbustatult esitust vaadates. Vot muusika ei ole minu maitse ja vist ei hakkagi meeldima. Ehkki selle aasta lool on rohkem lootust, kui möödunud aastasel. Lenna laul oli kena, aga ei jätnud sama head muljet nagu eelmise aasta Rapunzel. Samas eesti keel kõlab tema suus tõeliselt ilusasti.

No comments:

Post a Comment