Sunday, November 28, 2010

Oled see, mida telekast vaatad

Öeldakse, et igal inimesel on aastas vähemalt üks idee, mida realiseerides võiks rikkaks saada. Niisiis tekkis idee lugedes Ekspressi lugu Oled see, mida telekast vaatad mõtte, et sarnaselt kaubamaja riidestilistidele võiksid olla inimesed, kes soovitavad psühholoogilise testi abil inimestele autosid.
Miskipärast artikli reklaamiideed põhinevad kõik arvamusel, et inimesed teavad, mis autot nad tahavad. Usun, et väga palju on autovõhikuid (mina, kindlasti mina!), kes ei saagi kunagi teada, mis auto neile meeldib, sest nad ei proovi piisavalt, langevad esimese ettejuhtuva müügimehe ohvriks ja kuna pole paremat proovinud, siis ei tea tahta.

Kuna "Visioonist lahenduseni" konverentsil ütles Allan Martinson sõnad, et ideede endale hoidmine on viga, siis panen mõtte kähku ülesse.

No comments:

Post a Comment