Sunday, January 17, 2010

IT osakond

Nii on ETV uue seriaali nimetus. Ma peaks nagu midagi sellistest asjadest jagama. Vähemalt tean enda arvates üsna täpselt, missugune on keskmise eestlase kujutluses it-nohik ja vaatan iga päev Dilberti koomiksit. Eks see tõttu või sellele vaatamata mul selle seriaali vastu erilist huvi polnud. Siiski mõtlesin, et viskaksin pilgu peale.
Nojah, eks ta oligi täpselt nii jabur nagu ma ette kujutasin ning itimeest oli kujutatud tõelise elukauge kontorirotina, kes tegi töö ajal kõike muud kui vajalikku. Samas olin pärast 10 minutit naerust kõveras. Ei kujuta isegi ette, mida ma selles tobedas sarjas nii hüsteeriliselt naljakat leidsin. Eks ta vist natuke Dilbertit meenutas. Ainult et IT-osakonna asemel võiks olla niimoodi montipaitonlikult. ükskõik mis osakond.


Homme võtan tööle jalutades fotoaparaadi kaasa. Loodetavasti ei lähe öösel sulale

No comments:

Post a Comment