Monday, April 5, 2010

Mehed ja naised. Ja vastupidi.

Kindlasti tahab Iisraelis puhkusel olev eesti mees, kes teatavasti on tantsulõvi, minna külastama kohalikke ööklubisid ja lahkelt juhatatakse talle kätte mingi kuum koht. Sissepääs 250 krooni. Ei tasu häbeneda oma naist siis kaasa võtta, sest ega kohalikud küll võõramaalasega tantsima ei nõustu, vaid pööratakse selg. Ka meestel omavahel ei õnnestu vast eriti lõbutseda, sest geihoiatus on kerge tulema.
Naistel on kergem tutvuda. "Kust Sa pärit oled?" "Kas ma võin Sulle joogi välja teha? Aga kohvi? Järsku tuled minu juurde, ma teen Sulle lõunasöögi? Ma elan koos emaga. Mis mõttes võib sekeldusi tulla kohalikega suhtlemisest? Meil on siin väga turvaline maa. Me ei lukusta kunagi uksi. Jaa, jaa... oma rahakoti võid näe siia tee äärde jätta, tuled poole tunni pärast ja see on alles. Ei.. Ei maksa kohe proovida. Mis mõttes võõras? Ma tulen Sinuga hotelli kaasa. Siis ju ei ole enam võõras."
Või siis halenaljakas stseen jalutu mehega, kes tutvustas ennast ukrainlasena  (pani minu käe enda südamele - kuula, kuidas lööb). Küsis nime, siis otsis välja mingi paberilipiku ja rääkis, et kui üksik ta on ja et tal on lähedal korter, kus on suur LCD telekas. Paberilipikule oli kritseldatud telefoninumber ja süda. Eks ta ole!

No comments:

Post a Comment