Monday, April 19, 2010

Postkastide olulisusest

Ma ei vaata just sageli postkasti, sest mul pole ühtegi lehte tellitud. Neljapäeval, 15-ndal helistati mulle politseist ja kutsuti ülekuulamisele korterisse sissetungimise asjus. Käisin reedel kenasti ära ja asi oli minu jaoks ühel pool.
Täna juhtusin vaatama postkasti ja leidsin, et mul on postkastis kutse 13-ndaks ülekuulamisele. Eks ma magasin selle maha ja ei märganud, et selline asi on seal. Samas kui mulle poleks 15-ndal helistatud ja kutset edastatud, siis oleks praegu unetu öö garanteeritud.
Tsiteerin:
Mõjuva põhjuseta mitteilmumise korral võidakse Teid /../ trahvida kuni 200 miinimumpäevamäära ulatuses või kohaldada Teile kuni neliteist päeva aresti. /../ või tunnistaja suhtes kohaldada sundtoomist või kuulutada ta tagaotsitavaks.
Niimoodi siis võib juhtuda. Vaadake postkasti.

No comments:

Post a Comment